Re: L-glukozamina w hyperchem

Autor: Witek Mozga <mozga_at_trimen.pl>
Data: Sat 17 Dec 2005 - 18:52:45 MET

> twytlumacz mi jedno pokiego grzybola wcinasz sie
> miedzy drzwi i futryne!! tylko po to zeby cos napisac!!

W produkcji jadu mógłbyś rywalizować z najlepszymi, ale w jakości to chyba
nie. :P

> musze na
> szybko porownac parametry fizykochemiczne d i l glukozaminy i ich
> form lancuchowych

Na szybko, to mogę Ci powiedzieć, że D i L glukozamina są enancjomerami, zatem
ich właściwości fizykochemiczne są identyczne, za wyjątkiem znaku kąta
skręcania płaszczyzny polaryzacji światła. Oczywiście inaczej będą zachowywać
się w środowisku chiralnym (np. w organizmie).

--
Witek
http://www.trimen.pl/witek/