studia

Autor: <bubu_at_sk.soho.pl>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 19:39:15 MET

Witam wszystkich chemfanów:)

Jestem tegorocznym maturzysta, nie dosc ze "nowa" matura :/, to
jeszcze mam pare pytan, bo do konca nie wiem jaki kierunek
studiowania obrać i gdzie.
I tak mam pytanie w jakim miescie wg. was najlepiej studiowac
biotechnologie lub chemie/biochemie? Wiem, ze juz bylo podobne
pyt. ale oddzew byl maly..
Poza tym do ludzi ktorzy sa lub byli na biotechnologi/biochemi: -
jakich przedmiotow uczy sie najwiecej oraz czy biologia przewaza nad
chemia czy na odwrot?
Chcialem sie jeszcze spytac was czym tak naprawde rozni sie
studiowianie na uniwerku od politechiki, oczywiscie oprocz wiadomych
rzecz. Ale czy np. o wiele ciezej jest pracowac po uniwerku w
przemysle? Czy tylko tak sie mowi, a naprawde na jedno wychodzi?

Aha i tak waszym zdaniem: powinna byc praca w Polsce za okolo 5-6
lat dla biotechnologow czy raczej sie nie spodziewac? A moze juz jest?

-Grzegorz-