Re: pH-metr i podobne urządzenia

Autor: Arkadiusz Skwarek <arkadys1_at_wp.pl>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 10:47:55 MET

Krzysztof Kupczyński wrote:
> Witajcie ChemFani!
> W pracowni chemicznej, do której uczęszczam posiadamy pH-metr formy Elmetron
> typ CP-315. Niestety, w jego okolicach nie znalazłem zadnej instrukcji
> obsługi :( Czy mógłbym Was prosić o przesłanie skanu tej instrukcji albo o
> choćby ogólne rady jak posługiwac się tym sprzętem?

Mam Elmetrona w pracowni, nie pamiętam tylko czy ten typ. Jutro sprawdzę
i się odezwę. Nawet jeśli to nie ten typ, to zapewne podstawowe funkcje
(jak kalibrowanie) będzie się odbywało podobnie.

Pozdrawiam
Arkady

--
- Witaj - zaskrzeczała - Witaj, thanie Glamis!
- Przestań bredzic, Jagna - powiedziałą druga kobieta - Znowu się,