Re: studia

Autor: Aneta <netaa_at_o2.pl>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 09:16:42 MET

Hejka,
ja nie studiuje chemii, biochemii, biologii czy biotechnologii, choc musze
przyznac, ze wiadomosci z tych przedmiotow na moim kierunku jest
baaaaaaaardzo duzo :] Dwa lata temu, po mojej maturze, tez sie zastanawialam
co wybrac - w rachube wchodzily 3 kierunki - Ak.Med, biologia czy wlasnie
biotechnologia. No i jeszcze jeden warunek- gdzies w poblizu miejsca
zamieszkania, zeby nic wynajmowac nie trzeba bylo. Na szczescie mieszkam w
Gliwicach,a co za tym idzie mialam bardzo szeroki wybor :] Biologia odadla
dosc szybko, no bo botanika etc... Wahalam sie pomiedzy Ak.med. a
biotechnologia,ale ta medyczna- stad jeszcze jedna wskazowka, inna droga
rozwoju biotechnologicznego- akurat 2 lata temu otworzono ten kierunek na
Slaskiej Akademii Medycznej, Wydziale Farmacji w Sosnowcu... moze warto to
przemyslec? wiem,ze konkurencja od samego poczatku byla duza, na pierwswzy
rok przyjeto 20 osob, w dodatku egzaminy przeprowadzone byly (nie wiem czy
nadal tak jest) wlasnie w dniu egzaminow na Wydzial Lekarski i
Oddz.Stomatologiczny, co moim zdaniem pomaga dobrac taka ekipe studiujacych,
ktorym naprawde na tym zalezy. Oczywiscie wydzial sugeruje dalsza droge
rozwoju biotechn. w strone farmacji, a to, przy znajomosci jezykow...
hmmmmmmmmmmmm nie jeden artykul w WiZ i Swiecie nauki mowi o ogromnych
dotacjach nate cele etc..:]
pozdrawiam
Aneta