Odp: RE: ponoc szkodliwe mleko

Autor: Anka Skórska <kilim2_at_wp.pl>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 23:53:19 MET

witam :)

pełny usmiech na twarzy młodej osoby, żę prawdziwy Naukowiec
broni prawdy i wydobywa zalety produktu o którym mowa(mleka).

Sama pochodzę z małej miejscowości, gdzie picie mleka prosto od
krowy było na porządku dziennym i wcale nie brzydziło mnie że
mleko jest ciepłe ma naturaklny kozuszek mimo że nie gotowane.
No nic do tej pory babcia moja ponad 80 letnia pije dalej mleko
i sie czuje wyśmienicie, mówi mleko jest dobre na sen więc
pije , własciwie nie zastanawia sie nad tym czy ma ono jakies
uboczne własciwości, pozwolę sobie tu dodać,że rezygnacja z
wielu produktów pochodzenia naturalnego powoduje zę sami sie
atakujemy.

Mleko - siara o czym Pan Krzysztof doskonale wie zawiera wiele
przeciwciał które po dostaniu sie do płodu matki pomagają w
infekcjach i poziom ich w dziecku potem jest taki na ile
pozwolono dziecku karmić piersią. Wspomniany GMP ma właściwości
antybakteryjne i antywirusowe (jeden zartykułów
Brody'ego),stymuluje działanie czynnika "bifidus".

Mleko -punkt odnośny i frakcje, temat ciągłych badań ,dyskusji,
prawdy i fałszu a przede wszystkim nasze kochane mleko do
kawy ;)

TYMCZASEM WIĘC POZDRAWIAM
i życze dużo kaw z mlekiem nawet UHT

Anna Skórska

Rammstein - najbardziej odjazdowy koncert roku -
1 grudnia 2004, Katowice, Spodek, wejście od 19.00
Info: (0-22) 646 06 49 oraz strona: odyssey.pl
http://klik.wp.pl/?adr=www.muzyka.wp.pl%2Fimprezy.html%3Fidn%3D956&sid=262