Re: wybuch :(/ - dreszczowiec Witka

Autor: Stanisław Popiel <popiels_at_wp.pl>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 16:43:43 MET DST

> Tomasz Żyguła
> thomrt@poczta.onet.pl
>
> PS: Kiedyś na liście rozważana była możliwość umieszczenia w sieci
> spisu róznych wypadków jakie zdarzyły się w pracy chemików i
> sądze iż to jest naprawdę dobry pomysł
-----------------
Zgadza się! Byłem pomysłodawcą zrobienia tabeli, w której umieszczalibyśmy
swoje nietypowe "doświadczenia" z chemią, tak abyśmy mogli stworzyć zbiór
laboratoryjnych przestróg dla innych (czego nie należy robić, czym grozi
nieprzestrzeganie w laboratorium pewnych zasad, czym skończyło się dane
zdarzenie i czym mogło się skończyć).
1. Opis wydarzenia
2. Przypuszczalne (lub ustalone) powody nieszczęśliwego wypadku (na czym
polegało naruszenie zasady BHP),
3. itd, itp.: {[Dreszczowce nie tylko Romana ... Stanisław Popiel (Sat 17
Apr 2004 - 17:10:06 MET DST)]}
sp