rozkład

Autor: Łukasz Biernacki <lukasz.brn_at_wp.pl>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 16:12:38 MET DST

WItam wsyztskich Chemików:)!!

Mam taki mały problem.
Prosiłbym jeśli ktoś zna te wsyztskie reakcje bo nie moge na internecie
znaleźć reakcji rozkładu:
a)KMnO4
b)K2Cr2O7
c)K2CrO4
oraz jesli jest ogolna zasada to do jakich zwiazkow rozkladaja sie azotany
V, siarczany VI, chlorany VII oraz dichloranów.
Wiem ze tego jest duzo :P i prosze o nie krytykowanie mnie za ten post ale
naprawde nie moge znalezc z abrdzo mi sa te wyniki potrzebne w moich pracach
:)

Z góry dziękuje!!

Łukasz Biernacki