Re: Odp: wybuch :(/ - dreszczowiec Witka

Autor: Witek Mozga <mozga_at_trimen.pl>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 06:52:14 MET DST

> W preparatyce Vogela na stronie 592 znalazłem cytuje:

Później ja też to znalazłem, tylko akurat wtedy nie miałem Vogla pod
reką, a inne preparatyki milczą jak grób na temat wybuchowości
siarczków. Ponadto autorzy Organic Syntheses też nie dali żadnej
wzmianki. :( Napisałem do nich, obiecali, że w kolejnym wydaniu
umieszczą. W sumie to dali wzmiankę, ale nie przy tej sysntezie,
tylko przy syntezie z ksantogenianem.

--
Witek
http://www.trimen.pl/witek/