Re[4]: Toluen

Autor: Krzysztof Tritt <agrest_at_terramail.pl>
Data: Thu, 22 Apr 2004 12:38:05 +0200

Hello Witek,

Thursday, April 22, 2004, 11:32:46 AM, you wrote:

WM> A co jest zlego w toluenie do jasnej ciasnej.

no wlasnie, moja siorka studiuje na kierunku o nazwie "protetyka
słuchi i ochrona przed halasem" i to wlasnie od niej sie dowiedzialem
ze toluen jest ototoksyczny, czyli ma znaczny wplyw na sluch czlowiek,
poza tym doktorek u nas w instytucie, mowi tez ze ma podobny wplyw na
męskie narzšdy płciowe jak benzen (ale ile w tym prawdy to nie wiem)
no poza tym tak jak pisalem wchlania sie przez skore, ale to
faktycznie musieliby sie nim smarowac

WM> octan etylu,

no octan etylu dla tych materialow jest troche za "mocny" (dla snepidu
tez), robimy petycydy w np ziołach a ta cholera octan wycignal by za
duzo innych "pierdół" niż pestycydy :-)

Agrest

--
Best regards,
 Krzysztof                            mailto:agrest_at_terramail.pl