Re: stary Profesor

Autor: Makaron <makaron1_at_o2.pl>
Data: Thu, 22 Apr 2004 13:25:24 +0200

>A jezeli chodzi o owczesnych moich bylych uczni (absolwenci, rocznik 85).
>Spotkalem w miedzyczasie kilku. Po latach, sq ludxmi powaznymi, poszli
>swoimi drogami.
Z tego wynika, ze ma Pan juz "troche lat..." a mimo to duch nadal mlody - w
mojej szkole (jestem uczniem lo) spotkalem sie z tylko 1 takim
nauczycielem - matematykiem. Jego lekcje bardzo sobie cenie, wiedza
polaczona z ironia, Panu tez serdecznie gratuluje.
Oby wiecej takich ludzi (ja niestety jestem raczej ponury).
Pozdrawiam