Re: Kształcenie, dalsza droga nauki

Autor: Variat <variat_at_interia.pl>
Data: Tue, 20 Apr 2004 07:43:00 +0200

> Bardzo interesujące określenie "psychopata naukowy"
Tak jak mówiłem przypadłość "psychopata naukowy" dotyczy ludzi nadmiernie
zaobsorbowanych jedną ściśle określona dziedziną naukową.
Są to ludzie nie zwracający uwagi na inne dziedziny nauki stają się coraz
bardziej odrealnieni. Zagłębiając się w jedno wąskie paśmo wiedzy tracą
kontakt z rzeczywistością. W najlepszym przypadku tacy ludzie czują nad nimi
wyższość z racji posiadanej wiedzy, jednak tylko w jednej dziedzinie.
Wiem, że to śmieszne, takie przypadki są incydentalne jednak realne.
Wybaczcie używanie mojego prywatnego słownika.

Co do zadania nr 1 Moniki no jest wprost idiotyczne, albo to ja się już
zaczynam cofać i to z ruchem jednostajnie przyśpieszonym. Czy w tym zadaniu
możemy rozumieć, że produktem reakcji jest nie przereagowany wodór poza
chlorowodorem? Czy jest ktoś w stanie wytłumaczyć mi to?

Pozdrawiam

Grześ