Re: Kształcenie, dalsza droga nauki

Autor: Makaron <makaron1_at_o2.pl>
Data: Tue, 20 Apr 2004 16:58:30 +0200

Witam, dziekuje Wam za odpowiedzi.
Stanie sie naukowym psychopata raczej mi nie grozi.
Bardzo zaciekawila mnie jedna wiadomosc odnosnie tego, co mysli o uczniu
interesujacym sie danym przedmiotem ministerstwo, wiedzialem ze beda to
rzeczy dziwne ale zeby az tak...
A czym ja sie pasjonuje (ta kwestia pojawiala sie we wiadomosciach) otoz
matematyka i chemia dlatego tez taki wybor. Fizyke traktuje niestety jako
cos koniecznego, mimo ze jest to opis wspolczesnego swiata to moja glowa
jest na nia bardzo uodporniona chociaz sam bym chcial zeby tak nie bylo. Tak
jak juz zostalo wspomniane w pewnej odpowiedzi - matematyka tworzy fizyka
stosuje.
Jezeli ktos jeszcze chcialby sie wypowiedziec to bardzo chetnie poslucham.

Pozdrawiam