Re: Dreszczowce nie tylko Romana ...

Autor: Witek Mozga <mozga_at_trimen.pl>
Data: Sun, 18 Apr 2004 17:57:54 +0200

> Sami wiecie , jak to jest gdy na pracowni analitycznej "mlody narybek"
> nabiera szlifow, ciasno gwarno - radosnie ....,

Najgorzej, ze wielu z nich jeszcze nie wydoroslalo na tyle, zeby zdawac sobie
sprawe z tego co robia. Sam tez kiedys taki bylem. Mam nadzieje, ze tamte
wyglupy nie odbija sie mi na zdrowiu. Dopiero kilka prawdziwych wypadkow uczy
czlowieka respektu przed chemia.

> tamtemu wybuchla w zlewce kolba z Al2O3, ktory to tlenek mial byc
> do osuszania, a ktory "klient" zalal przy myciu wodq,

Powaznie, Al2O3 wybucha po zetknieciu z woda? Pierwsze slysze. Moze dlatego,
ze nie pracowalem duzo z tym odczynnikiem. Sprobuje sprawdzic jutro w labie.

--
Witek
http://www.trimen.pl/witek/