Re: Dreszczowce nie tylko Romana ...

Autor: Witek Mozga <mozga_at_trimen.pl>
Data: Sun, 18 Apr 2004 18:05:27 +0200

> Jako medium grzewcze stosowany jest najczesciej
> stezony (98%) H2SO4, ktory krqzy w obiegu.

Takie postepowanie az prosi sie o wypadek. Po kiego grzyba stosowac stezony
kwas siarkowy, jesli mozna go bez problemu zastapic gliceryną?

> Sam to przezylem na III roku na preparatyce organicznej. Fartuch, ekstra
> garnitur sztruksowy (dopiero co kupiony) praktycznie zniknql.

Twoje opisy moze sa atrakcyjne, ale czasem odnosze wrazenie, ze upiększasz. W
to, ze zamiast gliceryny kazali Wam na studiach stosowac kwas siarkowy
jeszcze jestem sklonny uwierzyc (ktory to byl rok?). Ale, ze na pracowni
pracowaliscie w dopiero co kupionych garniturach, no cóż, wybacz...

--
Witek
http://www.trimen.pl/witek/