Re: pro memory, ku przestrodze ...

Autor: Witek Mozga <mozga_at_trimen.pl>
Data: Sun, 18 Apr 2004 17:47:01 +0200

> miales Pan szczescie, spalilby Pan sobie przelyk, jest bardzo silnie
> higroskopijna, dobrze ze Pan jq rozcienczyl spirytusem.

Jakos mnie to nie przekonalo. D2O bardziej higroskopijna niz spirytus. No moze
to kwestia nazewnictwa. Juz dosyc dawno temu wałkowałem temat toksycznosci
ciezkiej wody i nadal nie wiem jako to jest. O higroskopijnosci D2O jednak
nikt nie wspominal z tego co pamietam. Rozumiem, ze moze byc toksyczna, gdyz
potencjaly reakcji z kationem deuterowym sa inne niz z wodorowym, ale że D2O
pali przełyk. No może...

--
Witek
http://www.trimen.pl/witek/