Autor: hydek (hydek_at_hyperreal.info)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 20:48:11 MET

Dnia pon 9. lutego 2004 21:49, Konrad Rybacki napisał:
> Jako nowy użytkownik witam wszystkich miłośników chemii!
>
> Przy okazji: dokonałem niedawno bardzo :-( smutnego odkrycia. Mianowicie,
> udałem się parę dni temu do pobliskiego sklepu POCH z zamiarem kupna paru
> straszliwych trucizn (np. kwasu octowego, węglanu sodu itp.). Niestety
> pani z obsługi powiedziała, że większości z odczynników o jakie prosiłem
> nie może sprzedać osobie fizycznej. Jeśli chcę je kupić, to tylko na
> firmę. Wszystko ze względu na jakąś tam ustawę o zapobieganiu narkomanii

jesli mozesz to zapytaj o konkretna ustawe nastepnym razem, bo ja probowalem tego szukac i nie znalazlem nic poza ta ustawa w ktoerj prekursorami jest kwas siarkowy aceton i KMnO4 wiec jesli moglbys to popros o nr ustawy itp tej kobiety ze sklepu bo to jest dosyc enigmatyczna sprawa z tymi odczynnikami.
dziwne ze na firme mozna brac - co to, firma nie moze produkowac narkotykow (z weglanu sodu) ?
ciekawe rowniez ze bralem z tego sklepu w lublinie rakotworczy benzen na "osobe fizyczna" (a jakto, przeciez moglbym nim ekstraktowac ohydne narkotyki!) i chyba formaline rowniez mi sprzedali. ciekawe czemu. chcialbym poczytac ta ustawe i zalacznik ze spisem niedozwolonych odczynnikow.

pozdrawiam