Autor: Monika Kuźma -- IMP Polowat Sp. z o.o. (m.kuzma_at_polowat.pl)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 07:50:23 MET

Witam,

jesli mozesz to zapytaj o konkretna ustawe nastepnym razem, bo ja probowalem tego szukac i nie znalazlem nic poza ta ustawa w ktoerj prekursorami jest kwas siarkowy aceton i KMnO4 wiec jesli moglbys to popros o nr ustawy itp

Rozporzadzenie Ministra Zdrowia z dnia 23 grudnia 2002m(Dz. U. 2003 nr 7, poz. 88) w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji produkcji lub obrotu prekursorow grupy IIA-R i IIB-R oraz zgłaszania prekursorów grupy IIA-R

Ustawa z dnia 24 kwietnia 1997 o przeciwdzialaniu narkomanii.

wykaz prekursorow stanowi zalacznik do ustawy.

dziwne ze na firme mozna brac - co to, firma nie moze produkowac narkotykow (z weglanu sodu) ?

mozna brac, ale wtedy trzeba napisac takie oswiadczenie do czego wykorzystuje sie te substancje.Jest to ewidencjonowane i teoretycznie ktos moze taka firme skontrolowac.

ciekawe rowniez ze bralem z tego sklepu w lublinie rakotworczy benzen na "osobe fizyczna" (a jakto, przeciez moglbym nim ekstraktowac ohydne narkotyki!) i chyba formaline rowniez mi sprzedali. ciekawe czemu.

na tej liscie nie figuruje benzen ani formalina. A to czy dana substancja jest rakotworcza, zraca etc. tym sie ta ustawa nie zajmuje :).

Pozdrawiam

Monika Kuzma