Autor: Krzysztof Kleszcz (klechu13_at_poczta.okay.pl)
Data: Thu 05 Feb 2004 - 15:06:26 MET

Witam
Pytanie kieruję raczej do praktyków: Jakich niespodzianek mogę się spodziewać ogrzewając na łazni piaskowej? Muszę uzyskać temp rzędu 130-180 st C a nie mogę użyć łaźni olejowej (nie stać mnie na odpowiednie oleje do tego celu, a samochodowy dość silnie dymi)

Wiem że piasek musi być przesiany i dokładnie wysuszony, oraz że muszę się liczyć z dużą bezwładnością cieplną układu. Na co jeszcze powinienem zwrócić uwagę?
pozdrawiam
Krzysiek Kleszcz