Autor: Witek Mozga (mozga_at_trimen.pl)
Data: Wed 04 Feb 2004 - 14:00:20 MET

> Jeśli więc łajdactwo - to pewnie o zasięgu globalnym. A może po
> prostu to ma jednak podstawy racjonalne?

W technikum uczono mnie, ze CaCl2 jest odpadem przy produkcji (zdaje sie) sody metodą Solvaya. Wlasnie wowczas nauczyciel stwierdzil, ze te (cale hałdy) chlorku wapnia mozna wykorzystywac do roztapiania sniegu. Jesli zatem rzeczywiscie jest duza produkcja CaCl2 przy okazji innego procesu to warto go wykorzystac.

Zreszta wszystkiemu winny jest i tak kilmat, ktory od zawsze byl przeciwko nam :)

Moze jednak dopadnie nas globalne ocieplenie i cale zamieszanie z roztapianiem sniegu odejdzie w niepamięć.

--
Witek
http://www.trimen.pl/witek/