Autor: Roman J. Farański (fryderyk_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 23:23:27 MET

Teraz szukam ludzi do współpracy, którzy zajmują się
> utlenianiem sulfidów niekonwencjonalnymi metodami - z zastosowaniem
> zaawansowanych procesów utleniania (ADVANCED OXIDATION PROCESSES). Na
temat
> AOP w roku 2002 Politechnika Łódzka (PAN Oddział w Łodzi) wydała książkę
pod
> redakcją prof. Romana Zarzyckiego pt. "Zaawansowane techniki utleniania w
> ochronie środowiska". W tej bardzo ciekawej książce niestety jest bardzo
> mało materiału na temat utleniania sulfidów. Wytrwale zbieram literaturę
na
> [...]

a jezeli chodzi o BST, idzie z tym zyc ..., -))))))))

Mam dzisiaj nastroj, chandre (przepraszam administratora i listowiczow), ale przypomnial mi sie epizod z 1991 roku.

W moim mieszkaniu prywatnym odebralem telefon. Dzwonil dyr. administracyjny Akademii Medycznej w Warszawie z prosbq o pilne spotkanie. Tak, siak - na drugi dzien bylem na Filtrowej. Pojechalismy na Banacha (zespol Klinik, tudziez Wydzial Farmacji i cos tam jeszcze). Przy plocie, przy Trajdena prawie przy Zwirki stal blaszak, barak. Nazywalo sie to "zuzyte odczynniki chemiczne".
O co chodzi Panie Dyrektorze.
O to, by to zniknelo .....,

Rqbal pies te odczynniki.
W tym baraku byly tez dwie pelne butle stalowe, skorodowane z urwanymi zworami, za to z chlorem.
Aby bylo jeszcze weselej, stal sobie balon szklany 50 ltr, pelny - pekniety za to z CS2.

Panie, pytam - czy Pan wie CO TO JEST !!! Jak to walnie to w promieniu 2 km trupiarnia, a ok. 5 "psychiczni"

WIEM, Kto jeszcze wie ....,

Wojewoda Warszawski, Komendant Stoleczny, Wojsko, Minister Ochrony Srodowiska, Glowny Inspektor Sanitarny ..., etc., etc.,

Dlaczego akurat mnie Pan tu zawolal ...,

Bo powiedziano, ze jest tylko jeden wariat w Polsce, ktory to zalatwi ...,

Kto powiedzial

Plk doc. Makles - Wojskowy Instytut Chemii i Radiometrii na Rembertowie ... (znalem Maklesa, kiedys cos tam robilismy .., chlopakow z WICHiR-u tez znalem)

Tak, siak owak ....,

Bylo do wyboru ...,
- ewakuowac prawie 1/4 m.st. Warszawy,

albo ...,

Wziqsc koguty, czyli na sygnale dwoch z przodu, dwoch z tylu (Policja), pluton zolnierzy, Zuka - no i "trefny" towar miedzy nogi i heja na poligon na Rembertow.

No i co, butle z chlorem do wanny z lugiem, dostaly z kalasznikowa, wybulgotalo sie, plastik na butle i na zlom. A butla z CS2 , dostala na poligonie z granatnika, pieprznelo az milo ...,

cholera (przepraszam p. administrator), nawet poszedl z niej grzyb, prawie jak nuklearny

To kolega, nie strasz tym BST..

Jak zwal, tak zwal

To wcale nie znaczy, ze chce Cie zniechecic

Uchowaj Boze

Do milego

Roman