Autor: Roman J. Farański (faranski_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 22:56:53 MET

..............., jak juz o wynalazkach,

to jakos tak, przypomnial mi sie epizod prac w r. 2000 na Politechnice Wroclawskiej.

Taka, tam macanka - testy mikrobiologiczne robione z zespolem Jurka Walendziewskiego (prof. dr hab inż. - dyr. Instytutu Chemii i Technologii Nafty i Węgla P.Wr.)
Jerzy namawial mnie, aby wystqpic z wnioskiem o "grant" do KBN-u. Ja zas spasowalem - poki nie ma inwestora, jest to tylko gra bez pilki, takie tam bicie "piany",

Najbardziej finezyjne bylo to, ze kultury bakteryjne, skqd inqd groxne pseudomonasy - do badan (koncentraty o stezeniu bakterii 10 do 10, lqcznie ok. 100 g) przemycalem bez swiadectw fitosanitarnych z Czech (Instytut Mikrobiologii Technicznej Uniwersytetu w Pradze) do Polski ....,

Mialem przygody na granicy, i jeszcze kilka innych atrakcji, ... - proza zycia.

Cos tam nawet o tych testach pismaki popisali,

gdyby sie komus chcialo czytac

vide link

http://www.wanet.pl/nww/artykuly/ropa.doc

Pozdrowienia