Autor: Krzysztof Kleszcz (klechu13_at_poczta.okay.pl)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 18:44:24 MET

Witam
Zastanawia mnie na czym polega tzw fotoceramika. Właściwie to interesuje mnie jedna rzecz - jednym z etapów procesu otrzymania zdjęcia na porcelanie jest wypalanie w temp 1300 (chyba) a tymczasem srebro ma Tt=961 C nie mówiąc już o halogenkach. Chodzi mi gł o fotografię czb. A może wypalanie odbywa się jeszcze bez udziału zw. światłoczułych?
Niech mnie ktoś oświeci:)

pozdrawiam i wracam do nauki - jutro egzamin z chemii nieorganicznej:) Krzysiek