Re: pobór gazów

Autor: Grzegorz Variat <variat_at_interia.pl>
Data: Sun, 11 Jan 2004 01:06:00 +0100

Na początek muszę przeprosić Pana Andrzeja Kasperowicza. Rozumiem, że uwagi
o grupowiczach powinny być przesyłane na prywatne adresy, ale nie jestem w
stanie dalej spokojnie czytać maili pana Jakubca. Chciałbym przedstawić
swoje zdanie.

Grupowicze zrozumcie pana Jakubca. Mądry, pozjadał wszystkie mózgi, ma prawo
rugać sobie innych grupowiczów, w końcu jest Olimpijczykiem. (Wydaje mi się
ze z tym nazwiskiem już się spotkałem.)

Teraz moje zdanie:
Jestem grupowiczem ChemFana już kilka lat, od niedawna przesyłam swoje
maile. Zawsze śledzę wypowiedzi grupowiczów i z wszystkich najbardziej
irytuje mnie postać pana Jakubca. Człowieku nie masz monopolu na mądrość.
Nie jesteś najlepszym chemikiem w kraju. Jak masz raczyć nas wypowiedziami
niemalże idiotycznymi to prośże weź sobie lepiej Boyda przeczytaj go po raz
enty przed snem. Dzięki temu zabiegowi zaoszczędzisz mi kłopotów z
krążeniem. A myślę, że kilku grupowiczów też lepiej sie poczuje.
Nie będę przytaczać tu wszystkich twoich wpadek, już chciałem włączyć się w
dyskusję po twojej wypowiedzi na temat filtrów podczerwieni (wątek Emila
Slaczka z 10.2003r). Znam troszkę tę tematykę i takie filtry się stosuje,
jak nie wiesz to zamilcz! A twoje ostatnie wypowiedzi... brak mi słów.
Pokory troszkę człowieku, pokory.

Jeszcze raz przepraszam admina.
Grzegorz Tomaszewicz