Re: pobór gazów

Autor: Stanisław Popiel <popiels_at_wp.pl>
Data: Fri, 9 Jan 2004 17:59:02 +0100

--
> "Dwie rzeczy sa nieskonczone - Wszechswiat i ludzka glupota.
> Co do tej pierwszej istnieja jeszcze watpliwosci" A. Einstein
           Panie K.!!
         Jesteś baaardzo mądry, tak bardzo, że Einstein to zaledwie małpa,
która zeszła z drzewa, a co najwyżej może jakiś pitekantropus lub
australopitek.
       Powiedz Pan skąd u Pana tyle kompleksów? Tak hałaśliwie zachowujące
się osoby są zazwyczaj zakompleksione. A mentorstwo jest chorobą zawodową
nauczycieli. Chyba nie masz powodów, aby być zakomplesionym??
S.P.