Re: Widma 1H NMR

Autor: Grzegorz Variat <variat_at_interia.pl>
Data: Sun, 11 Jan 2004 00:04:32 +0100

>Czy gdzieś w internecie są dostępne programy do obsługi plików widm 1H NMR
>tudzież takowe pliki?

Nie siedze dobrze w tej tematyce, ale znając prawa kapitalistycznego rynku
cieżko bedzie znaleźć serwisy z takowym oprogramowaniem i tym bardziej
darmowe. Chyba, że jestem w błędzie i któryś z grupowiczów zna linki do
takowych programów. Sam skorzystam.
Ja mogę zaproponować same widma pod tym adresem:
http://allchemia.strony.pl/chemia_www.htm są odnośniki do baz danych ze
spektrogramami.

Z poważaniem
Grzegorz Tomaszewicz