[dlugie!!] Re: pobór gazów (KJ - o sobie)

Autor: Krzysiek Jakubiec <jkrzys_at_wp.pl>
Data: Thu, 15 Jan 2004 21:33:41 +0100

Nie dalej jak 01/11/2004 01:06 AM, Grzegorz Variat napisał:

> Grupowicze zrozumcie pana Jakubca. Mądry, pozjadał wszystkie mózgi, ma prawo
> rugać sobie innych grupowiczów, w końcu jest Olimpijczykiem. (Wydaje mi się
> ze z tym nazwiskiem już się spotkałem.)
> Teraz moje zdanie:
> Jestem grupowiczem ChemFana już kilka lat, od niedawna przesyłam swoje
> maile. Zawsze śledzę wypowiedzi grupowiczów i z wszystkich najbardziej
> irytuje mnie postać pana Jakubca. Człowieku nie masz monopolu na mądrość.
> Nie jesteś najlepszym chemikiem w kraju. Jak masz raczyć nas wypowiedziami
> [...]

Tak, przyznaję się - byłem na Olimpiadach Chemicznych od 1998/1999
do 2001/2002 .
Do dzisiaj miło ją wspominam - chociaż skutek uboczny jest taki, że
wiem trochę więcej niż przeciętny student na roku, więc dość często
przeszkadzam na zajęciach.
Jakiś czas temu były pewne spięcia na ChemFanie, spowodowane mają
obecnością, ale ja potrzebuję konkretnych dowodów. (I tutaj dziękuję
Stanisławowi Popielowi za prywatnego maila, który mnie bardzo
oświecił.) I to nie jednego lecz kilku - bo tak wygląda metoda
prób i błędów zmodyfikowana na mój własny użytek.
Co do kompleksów - to jest akurat cecha, która jest dla mnie
najtrudniejsza do samooceny, tym bardziej cenię sobie Wasze opinie.
Przyznaję, że umiejętność jasnego, prostego, a przy tym
niepowodującego niepotrzebnych spięć, wysławiania się, jest jedną
z moich wad głównych, która towarzyszy mi od kilku lat. (Kiedyś
nie zwracałem na nią uwagi - a teraz zdążyłem już niestety trochę
o tym zapomnieć). Tak samo moje bardzo specyficzne poczucie humoru -
sygnaturka z aforyzmem Einsteina jest dla mnie "fajna", ale nie musi
być taką dla ogółu. Tylko, że potrzebuję na to dowodów - i takowe
otrzymałem. Tak samo sprawa "indywiduum", mająca w zamyśle moim
wyeliminować dziwne (dla mnie) konstrukcje typu
"Użytkownik Anna Kowalska napisał" - wolę formy odmienne.
A jak się okazało najprostszą i najlepszą metodą jest ręczne
wpisanie odpowiedniej końcówki, a nie pójście na łatwiznę
i powierzenie tej czynności Mozilli Mail.
I tu przepraszam tych, którzy poczuli się tym sformułowaniem
urażeni. Nie mam zamiaru nikogo obrażać - i na przyszłość
spróbuję bardziej na to uważać.
Na przemądrzałość też będę zwracał baczniejszą uwagę -
"przeczytaj jeszcze raz czy to jest poprawne i nie-głupie",
zanim to gdziekolwiek wyślesz.

A co do pokory - to odszukałem pewną dość wartościową litanię
"O pokorę", więc będę się starał pracować nad moim charakterem.
Nie jestem największym chemikiem , ani też najmądrzejszym,
i nie chcę takim być, proszę zatem o przebaczenie.

W ramach pokuty zamierzam poważnie ograniczyć swą swobodną
twórczość własną zarówno na ChemFanie jak i na pl.sci.chemia
oraz alt.pl.chemia .
Pragnę także ubogacić ChemFana kilkoma tekstami chemicznymi
i okołochemicznymi, jakie posiadam i/lub spisałem z różnych źródeł;
jednak zanim to nastąpi potrzebuję uzgodnić prawa autorskie,
celem niestwarzania dodatkowych problemów, lub posłać je do
"zrecenzowania" (z uwagi na trwającą sesję, może się to trochę
przedłużyć).

PS Filtry podczerwieni nie były tym, czym mógłbym się chwalić.

Z poważaniem,
Krzysztof Jakubiec