Autor: Lukasz Kuzma (kuzma_at_mml.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 09:17:32 MET

>Tak mi sie wydaje ze na tym forum zapomina sie czasami, że istnieją jeszcze
>zjawiska pozachemiczne ;)
>Wyjasnienie "wybuchu" Coli jest czysto fizyczne :):)
zgoda, niemniej jest to chyba polaczone. W koncu szklanka to obiekt fizyczny, zlozony z fizycznych czastek ktorymi zajmuje sie chemia. Cola jest to pewna obietosc cieczy, bedacej obiektem fizycznym, a jednoczesnie ciekawyum i bardzo smacznym roztworem w ktorym rozpuszczone sa substancje stale, ciekle i gazowe.

przyznam szczerze, rozroznianie nauki na chemie i fizyke wydaje mi sie bardzo sztuczne.

>Pozdrawiam
>Krzysztof Grabiński
>... hymmm chemia... ... a co
>to??