Autor: Karolina Onderko (nanorurka_at_op.pl)
Data: Tue 14 Oct 2003 - 08:55:40 MET DST

Wlasnie umylam frytkownice. Jest aluminiowa. Przy wycieraniu papierowym recznikiem stwierdzilam, ze robi sie czarny! Czy ktos moglby mnie uswiadomic, co to jest i czy ja to zjadam razem z frytkami??? I jeszcze jeden klopot z metalami. Mam lancuszek, ktory ponoc jest zloty, a mam od niego czarna szyje i wszystkie kolnierzyki... Karolina

http://karond.ps.pl
Instytut Polimerów http://ip.ps.pl