Autor: Chemik (michalu_at_poczta.fm)
Data: Tue 14 Oct 2003 - 10:13:03 MET DST

Wlasnie umylam frytkownice. Jest aluminiowa. Przy wycieraniu papierowym recznikiem stwierdzilam, ze robi sie czarny! Czy ktos moglby mnie uswiadomic, co to jest i czy ja to zjadam razem z frytkami??? I jeszcze jeden klopot z metalami. Mam lancuszek, ktory ponoc jest zloty, a mam od niego czarna szyje i wszystkie kolnierzyki... Karolina

To "czarne" to aluminium -smacznego:)
Tak na marginesie jest prawdopodobnie odpowiedzialne za uszkodzenia w OUN. Zloty lancuszek jest stopem złota z innymi metalami , plamy powstaja na wskutek ocierania sie metalu podobnie jak w przypadku aluminium. jednym słowem pył metaliczny na kolnierzyku:)
Pozdrawiam
Chemik