Autor: Karolina Onderko (karolka_at_poczta.wprost.pl)
Data: Fri 28 Mar 2003 - 14:09:24 MET

> Z pensji truciciela. Za czasów jak jeszcze płacili nam uznaniowe
premie
> kwartalne, kilku "trucicieli" miało te premie odbierane. Były ze
dwa-trzy
> takie przypadki dwa lata temu i rok temu i trochę się od tego czasu
> "trucie" zmniejszyło.

Bo teraz pewnie blizej poznali swoja kanalize. Ja na przyklad wiem, gdzie wylac smrod, zeby smierdzialo tylko w moim zakladzie i gdzie odkrecic wode, zeby nie smierdzialo. A jest taki zlew, z ktorego wszelkie aromaty wylaza w czytelni. A w ogole to sa teoretyczne rozwazania, bo przeciez nic takiego tu nie robimy... http://karond.ps.pl
Instytut Polimerów http://ip.ps.pl