Autor: Monika Kuźma -- IMP Polowat Sp. z o.o. (m.kuzma_at_polowat.pl)
Data: Fri 28 Mar 2003 - 11:55:41 MET

znowu wyjeta). Natomiast w naszej firmie musieliśmy kupować gazoszczelne obudowy do jarzeniówek, zrobić prowizoryczne krany, tak zeby odcinać wode nie wkladajac glowy pod wyciąg, no i wszedzie kafelki.

A ja wlasnie bardzo bym chciala zeby moja firma dostala prikaz polozenia kafelek w laboratorium. Byl u mnie nie raz "behapowiec" i nic nie mowil.Jak to wlasciwie jest z tymi kafelkami??? Czy to sie musi nazywac "laboratorium chemiczne"? Ale skoro obowiazuja mnie przepisy jak w laboratorium chemicznym to cos tu chyba nie gra?
Monika Kuzma