Autor: Krzysztof Tritt (agrest_at_terramail.pl)
Data: Fri 28 Mar 2003 - 11:14:10 MET

Hello chemfan,

  Czesc CheFani

  mam takie pytanie,
  swego czasu byly wytwarzane w Polsce (i pewnie nie tylko w Polsce)   alkomaty, wykonane z rurek szklanych i wypelnione jakimis   krysztalkami
  no i wlasnie, chcialem sie dowiedziec , bo nie wiem, (pewnie jak   bylo na wykladzie to "chorowalem" :-)) )   co to bylo te krysztalki ????

  agrest
  KT

  ps
  wiem ze troche nie chemicznie opisalem problem, ale jak zadaje   typowo chemiczne pytanie to malo kto mi na nie odpowiada :-)

--
Best regards,
 Krzysztof                          mailto:agrest_at_terramail.pl