Autor: Szymon Nowak (hrabia_de_monte_christo_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 05 Mar 2003 - 10:36:25 MET

Szanowny Panie doktorze,

Chciałbym sprostować Pana mniemanie co do terorii iż moje pytanie dotyczyło pracy domowej. Zapewniam Pana i wzsystkich użytkowników tej listy, że nie uciekam się do aż tak prymitywnych środków odrabiania prac domowych, azeby hanbić się i pytać o nie zagorzałych z przeznaczenia chemików. Niech mi Pan wierzy, że na tę listę nie zapisałem się w celu poradzenia sobie z zadaniami domowymi, zaś jesli chodzi o to pytanie to potrzebowałem tylko potwierdzenia prawdziwego chemika.
Z wyrazami głębokiego poważania
Szymon Nowak

Szukasz banku bez prowizji ?
mBank - załóż konto