Autor: artur (artur111_at_o2.pl)
Data: Wed 05 Mar 2003 - 10:02:53 MET

Zdaje się, że pytanie odnosiło się do sposobu obsadzania orbitali wiążących i antywiążących.
Otóż decyduje o tym energia i jeśli orbital antywiążący leży energrtycznie niżej niż orbital wiążący to elektrony znajdą się na orbitalu antywiążącym. Polecam lekturę Bielański - "Chemia nieorganiczna" pozdrawiam
Artur Brzezicki