Autor: Michał Murawski (druchem_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 08 Jan 2003 - 21:15:27 MET

>Ja studiuję na Polibudzie Poznańskiej. A co dokładnie studiujesz? Bo u Was
>jest dobrze rozwinięta inżynieria chemiczna - a ja właśnie studiuję
>inżynierię procesów chemicznych. Moglibyśmy wymieniać doświadczenia ;)

Dokladnie? Technologia chemmi organicznej, specjalnosc albo ropa naftowa, albo stworzywa - wybiore za rok. Jest to wydzial w Plocku.

>Szukałem tego kiedyś i znalazłem bardzo dobre dane - Cp w postaci
>wielomianów (w zależnosci od T). Ale zgubiłem ten adres i nie odnalazłem
>już po raz drugi. Pamiętam, że adres kończył się na .nist.gov i może coś
>jeszcze. Oczywiście - wszystko po angielsku.

Szkoda, ja na to nie trafilem :-((( Angirelskosc nie bardzo mi przeszkadza ;-)

>Nasz zakład wydał skrypt, w którym jest tabela z Cp molowym i inee dane (np:
>lepkość od T dla cieczy i gazów).

Dysponujesz moze wersja elektroniczna? Tak sie juz, cholera, skomputeryzowalem, ze mi sie do ksiazek nie chce siegac... Od czasau do czasu tylko do fizycznej i analitycznej

>A znacie ten o exp(x) i całkowaniu? Jak nie to napiszę.

Nie, nie znam... Ale zapowiada sie obiecujaco :-)))

>Pozdrawiam i do nóg padam

Az tak ??? :-)))

Trzym sie - Mooreck

Chcesz oszczędzić na kosztach obsługi bankowej ? mBIZNES - konto dla firm
http://epieniadze.onet.pl/mbiznes