Autor: Maciej Połyga (fungi_at_interia.pl)
Data: Sun 12 Jan 2003 - 16:43:23 MET

Shalom! Michał

Dnia 03-01-10 raczyłeś(aś) do mnie napisać co następuje:

> Dokladnie? Technologia chemmi organicznej, specjalnosc albo ropa > naftowa, albo stworzywa - wybiore za rok. Jest to wydzial w Plocku.

Czyli technologia organiczna - mam z tego egzamin za 3 tygodnie...

> Dysponujesz moze wersja elektroniczna? Tak sie juz, cholera,
> skomputeryzowalem, ze mi sie do ksiazek nie chce siegac... Od czasau do
> czasu tylko do fizycznej i analitycznej

Nie, nie mam wersji elektronicznej. Musiałbym się włamać do komputera pewnej pani profesor, czego oczywiście nie zrobię ;)

> Nie, nie znam... Ale zapowiada sie obiecujaco :-)))

Dobra - jest kilka wersji, ale ja najbardziej lubię tę:

Siedzą funkcje w okopach. Nagle podnosi się krzyk: "Uciekać! Zbliża się operator różniczkowania!!!". Wszystkie funkcje uciekają w popłochu. Tylko jedna zostaje odważnie na miejscu. Podchodzi do niej rzeczony operator i pyta:

Pozdrawiam i do nóg padam

--

                                         Maciej Połyga alias Fungi
                                              Happy Amiga User