Autor: Maciej Stankiewicz (maciej.stankiewicz_at_wp.pl)
Data: Tue 19 Nov 2002 - 13:23:06 MET

    Dziś na lekcji chemii wdałem się w dyskusje z nauczycielką w sprawie nanorurek.
Powiedziała ona ,że nanorurki to odmiana węgla która nie jest do końca oficjalna i zbadana ,a że niema nic o niej w podręczniku więc nie wymieniła jej na lekcji.
Według mnie nanorurka to odmiana która już została uznana i jest tak oficjalna jak fulleren.
Jakie jest wasze zdanie???
Czy może ktoś zna jakieś oficjalne informacje na ten temat??? ,,Nanorurki są w środku puste. Ostatnio naukowcy próbują do środka wsuwać atomy metali - powstają metalowe przewody o jednoatomowej średnic" - to cytat z gazety wyborczej czy jest to prawda i czy podobne doświadczenia przeprowadzane są również z fullerenem???