Autor: AGS (somnus_at_wp.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 20:20:08 MET DST

W tym przypadku bezcelowe bylo by pobranie probek z hali poniewaz moja praca polega na czyszczeniu czesci pedzelkiem ktore sa umieszczone w kwadratowej kuwecie o powierzchni okolo 1m^2. Z tego wynika ze trzeba by zmierzyc stezenie acetonu i octanu butylu bezposrednio nad kuweta. Jak sadze podane normy nie byly by napewno spelnione i nie sadze by bylo mozliwe to zmienic. Dlatego w moim pierwszym liscie zadalem rowniez pytanie, ktore teraz sprecyzuje:

       Co mi grozi jezeli bede codziennie przez 8h na dzien, 5dni w tygodniu przez miesiac siedzial nad kuweta z nitro i wdychal opary?