Autor: Piotr Solarz (P.Solarz_at_INT.PAN.WROC.PL)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 11:09:53 MET DST

Tuesday, August 27, 2002, 11:45:02 AM, you wrote:

MS> Eee, ja całe życie piłem kranówkę i żadnych sensacji nie miałem. Ostatnio
MS> bardzo poprawił się smak, bo zamiast chlorowania wprowadzono w Poznaniu ClO2.
MS> Nie przeczę jednak, że w innych rejonach może być gorzej.

Podobnie jak ja też ją lubię, choć gdy poproszę o szklankę kranówki czasami wywołuję konsternację. Żadnych dolegliwości, za to czasami takie "hartowanie" się przydaje gdy jestem gdzieś indziej i np. znajomi coś zjedli i mają problemy, a u mnie nic.

--
 Piotr                            mailto:P.Solarz_at_INT.PAN.WROC.PL