Autor: Lukasz Kuzma (kuzma_at_pkmk486.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 16:21:23 MET DST

>Ok. Dzieki.
>Wynioslem z podstawowki i sredniej wrazenie ze picie destylowanej nie
>szkodzi. Mogliby zmienic troche podreczniki by nie odnosic mylnych wrazen.
>Pozdrawiam.

tez temat na dyskusje odnosnie infomacji.. kto ma racje. w tym przypadku akurat woda destylowana jest w zasadzie trujaca, ale wody mineralne sa tak rozne i kazda jest najlepsza! wody bez sodu, bo to jest zdrowe, a jenoczescnie zwierzeta kieruja sie do solanek itd... ja pije te wody co mi smakuja.. i juz :-) pozdrawiam serdecznie wszystkich czlowieczkow :-)

Lukasz Kuzma
Wydzial Humanistyczno-Spoleczny
Akademia Techniczno-Humanistyczna
w Bielsku-Bialej