Autor: Jerzy Peszke (j.peszke_at_rocketmail.com)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 02:23:15 MET DST

Nie czytasz tego co pisze. Tak sie sklada iz jestem chemikiem i teoria spisku producentow bomb atomowych jest, jakby to ujac, co najmniej niepowazna. Tak samo przy separacji izotopow uranu powstaja duze ilosci U238, kilka ton cezu, i innego swinstwa. Fluor wykorzystuje sie powtornie, gdyz po separacji szesciofluorku uranu, przeprowadza sie zwiazek w czysty uran a fluor wykorzystuje ponownie. Jesli twoja teoria bylaby sluszna to mieszkancy Gdanska juz od dawna powinny chorowac na wszystkie mozliwe choroby spowodowane nadmiarem fluoru. Niedaleko tego miasta jest duze skladowisko odpadow apatytowych wykorzystywanych przy produkcji nawozow. A gdy zawieje wiatr... Idzmy dalej, przy produkcji czystego aluminium wykorzystuje sie zwiazek Na3AlF6. Obniza on temperature topnienia Al2O3 podczas elektrolizy. W zwiazku z tym kazdy pracownik huty aluminium po jednym dniu pracy powinien wedlug twojego wywodu zameldowac sie u sw. Piotra. Nie wspomne tu o ludach zamieszkujacych obszar Sachary, mieszkancach niektorych regionow Indii i Bangladeszu. Tam mamy do czynienia z podobna historia. A z wlasnego podworka. Czy uzywasz jak przyprawy soli kuchennej? jak myslisz, jaka jest tam zawartosc fluorku sodu?
Ludzka rzecza bladzic, glupota ignorowac.

Jurek

=== message truncated ===

Do You Yahoo!?
Yahoo! Finance - Get real-time stock quotes http://finance.yahoo.com