Autor: Kazimierz Warmiński (kazet_at_uwm.edu.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 18:15:29 MET

Witam serdecznie
zagorzalych przeciwnikow i zwolennikow FLUORU!

Dyskusja o fluryzacji zebow trwa juz od sierpnia i moze dalibyscie juz sobie "na luz" z wyzwiskami typu "ignorant', "antysemita", "debil" itp. Przypominam, ze obrazanie siebie na wzajem jest zabronione na listach dyskusyjnych.

Ale przejde do rzeczy. Mysle, ze naleza sie pewne wyjasnienia. Inne dzialanie
ma przyjmowanie fluoru z pozywieniem lub woda (doustnie), a co innego jest przyjmowanie fluoru z pasta do zebow, ktora powinno sie wypluc po uzyciu (dzialanie miejscowe). Zdaje sie, ze ktos juz o tym mowil, ale jakos nie zostala ta wypowiedz zauwazona. Teraz po krotce ustosunkuje sie do niektorych (sierpniowych) wypowiedzi: