Autor: Witek Mozga (mozga_at_trimen.pl)
Data: Wed 10 Apr 2002 - 07:16:57 MET DST

> Jednak w zwiazku z wyraznym zapotrzebowaniem byc moja firma
> TriMen otworzy taki sklepik internetowy, w ktorym amatorzy mogliby
> kupowac odczynniki chemiczne. Porusze te sprawe i gdyby mialo cos
> drgnąć to dam znac.

Coś drgnęło i daje znać. Dla próby (bo nie wiem czy i jak sie to sie rozwinie) przyjmujemy zamowienia od chemikow amatorow na zwiazki chemiczne. Na razie nie ma zadnej strony www z cennikiem ani spisem dostepnych odczynnikow. Kazde zamowienie bedziemy rozpatrywac indywidualnie. Wiadomo, ze nie bedziemy sprzedawac cyjanku potasu itp. niebezpiecznych zwiazkow, bo nie znamy aktualnej sytuacji prawnej dotyczacej obrotu tego typu zwiazkami. Zamowienia kierujcie na service_at_trimen.pl.

Witek
http://www.trimen.pl/witek/