Autor: Andrzej Kasperowicz (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 17:04:59 MET

> listow. Co do ostatniego listu z wirusem, coz taki
> otrzymalem i po nacisnieciu REPLY ustosunkowalem sie
> do informacji tam zawartych.

A nie widziales wtedy, w tamtym poscie, tego wielkiego zalacznika ponizej swojego pisanego tekstu? Czyzby system pocztowy yahoo dorzucil go pozniej? Jesli widziales to nalezalo go wykasowac.

> Nastepna sprwa to HTML, przyznam sie iz nie rozumiem
> jak moglo sie to stac iz wyslalem list w tym stylu.
> Strona z ktorej pisze listy jest zwykla strona
> internetowa www z dolaczonym polem do tekstu. Jesli
> ktos ma konto na mail.yahoo.com wie o co chodzi. Z

Witek juz Ci wyjasnil skad sie bierze wiekszosc problemow - nalezy po prostu skonfigurowac odpowiednio Twoje konto na yahoo - np. zaznaczyc opcje, zeby posty byly wysylane tylko w plain text (niektore Twoje posty takie rzeczywiscie byly, a inne nie - widocznie system yahoo wysylal w HTMLu gdy uzyles jakis wykraczajacych poza zwykly tekst stylow formatowania).

> tego miejsca wysylalem juz tysiace listow i przyznam
> sie iz jest to pierwszy taki przypadek o ktorym wiem.

Ciesze sie, ze nie czyniles tego z niedbalosci, a jedynie z niewiedzy.

> Suma sumarum, w miare mozliwosci postaram sie sie
> bardziej dostosowac do Kolegi uwag.

Dziekuje.
Jednakze jak zauwazyl Witek te odpowiedz tez napisales przed cytowanym tekstem, a nie po.

ak