Autor: Jerzy Peszke (j.peszke_at_rocketmail.com)
Data: Sat 02 Feb 2002 - 09:36:13 MET

Sprobuje odpisac wg Waszych sugestii:

W tym wlasnie problem Drogi Kolego iz gdyby byl tam zalacznik to taki list powedrowalby od razy do kosza bez otwierania. Dostalem po prostu zwykly tekst.

> rozumiem
> stylu.
> Jesli
>
> Witek juz Ci wyjasnil skad sie bierze wiekszosc
> problemow - nalezy po prostu skonfigurowac
> odpowiednio Twoje
> konto na yahoo - np. zaznaczyc opcje, zeby posty
> byly wysylane tylko w plain text (niektore Twoje
> posty takie
> rzeczywiscie byly, a inne nie - widocznie system
> yahoo wysylal w HTMLu gdy uzyles jakis
> wykraczajacych poza
> zwykly tekst stylow formatowania).

Chyba wiem skad to sie wzielo. IE5.0 ktorego aktualnie uzywam automatycznie wysyla plain tekst, natomiast OPERA (juz poprawilem ten mankament) wysylala automatycznie AS HTML.

> przyznam
> wiem.
>
> Ciesze sie, ze nie czyniles tego z niedbalosci, a
> jedynie z niewiedzy.

> Dziekuje.
> Jednakze jak zauwazyl Witek te odpowiedz tez
> napisales przed cytowanym tekstem, a nie po.
>
> ak

Czy teraz jest OK.

Jurek

PS. Czy ktos w grupie orientuje sie jak mozna zmierzyc w prosty sposob pH olejow silnikowych?

Do You Yahoo!?
Great stuff seeking new owners in Yahoo! Auctions! http://auctions.yahoo.com