Autor: Jerzy Peszke (j.peszke_at_rocketmail.com)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 09:35:44 MET

Kolego Andrzeju

Moja odpowiedz na listy, nie tylko do chemfana, rozpoczyna sie od nacisniecia przycisku REPLY, aby czytajacy wiedzieli do czego sie ustosunkowuje. Poniewaz mam swoje prywatne kontow na YAHOO (z ktorego m. in teraz pisze) przyznam sie iz nie wiem co sie dalej z nim dzieje. Jesli pokazuje sie w wykazie INCOMING, to wyglada iz jest wszystko w porzadku. List mozna odczytac, klopotow jeszcze z nimi nie mialem. Nie otrzymalem rowniez uwag na temat stylu moich listow. Co do ostatniego listu z wirusem, coz taki otrzymalem i po nacisnieciu REPLY ustosunkowalem sie do informacji tam zawartych.
Nastepna sprwa to HTML, przyznam sie iz nie rozumiem jak moglo sie to stac iz wyslalem list w tym stylu. Strona z ktorej pisze listy jest zwykla strona internetowa www z dolaczonym polem do tekstu. Jesli ktos ma konto na mail.yahoo.com wie o co chodzi. Z tego miejsca wysylalem juz tysiace listow i przyznam sie iz jest to pierwszy taki przypadek o ktorym wiem. Inna sprawa jest taka iz ja tego listu w HTML'u nie otrzymalem, byl to normalny tekst.
Suma sumarum, w miare mozliwosci postaram sie sie bardziej dostosowac do Kolegi uwag.

Jurek

Do You Yahoo!?
Great stuff seeking new owners in Yahoo! Auctions! http://auctions.yahoo.com