Autor: Witek Mozga (mozga_at_trimen.pl)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 11:02:19 MET

Kolego Jurku,
 Rowniez przez dlugi czas pisywalem na chemfana z konta na yahoo (tez rocketmail) i moge cos tam doradzic: Przede wszystki nalezy sie zapoznac z mozliwosciami OPTIONS. Tam mozna zaznaczyc, zeby przy Reply nie dolaczalo poprzedniej wiadomosci (jesli nie chce Ci sie kasowac jej tekstu)

> Nastepna sprwa to HTML, przyznam sie iz nie rozumiem
> jak moglo sie to stac iz wyslalem list w tym stylu.

Pod okienkiem kompozycyjnym sa opcje "plain text" i "HTML tags allowed". Juz chyba jasne?

> Inna sprawa jest taka iz ja tego listu w HTML'u nie
> otrzymalem, byl to normalny tekst.

bo go widziales w przegladarce internetowej, a tam HTML jest w tle

> Suma sumarum, w miare mozliwosci postaram sie sie
> bardziej dostosowac do Kolegi uwag.

Cos nie bardzo Ci sie udalo, bo znowu cyataty poszly pod tekstem :-/

Witek
http://www.trimen.pl/witek/