Autor: Andrzej Kasperowicz (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Thu 31 Jan 2002 - 10:46:36 MET

> Naprawde nie rozumiem, czy nie mozna zainstalowa
> skanera antywirusowego ktory by cos takiego usuwal z
> komputera. U mnie jest to na biezaco usuwane i po
> klopocie.

A to juz ode mnie nie zalezy, lecz od administratorow man.lodz.pl - ich adresy znajdziesz na www.man.lodz.pl - wyslij do nich stosowna prosbe.

Wiele z tych wirusow zostalo zatrzymanych przez blokade antyspamowa - po prostu wirusy nadchodzace z adresow, ktore nie sa zapisane na ChemFan trafialy tylko do mnie - listownera, ten jeden sie przedarl, gdyz adres sie zgadzal z zapisanym subskrybentem.

A teraz przy okazji goraca (g)prosba Jurku! Odnosze wrazenie, ze ignorujesz kompletnie to co pisze o technicznych zasadach uczestniczenia w dyskusjach ChemFana. Piszesz przed cytatem, nieraz wysylasz w HTMLu, nie usuwasz zbednych cytatow. Zdyscyplinuj sie troche. Przeciez w poprzednim mailu zacytowales calego wirusa - toz to wola o pomste do nieba i pewnie niektorzy nie wytrzymaja i Cie na priva za to zwymyslaja.

ak