Autor: toganicz_at_bilbo.cbmm.lodz.pl
Data: Thu 24 Jan 2002 - 13:17:23 MET

Maciek Haranczyk wrote:

> Przed oszustami i tak sie nie uchronimy. Mysle, ze powinnismy zostac przy
> uzywaniu nazwisk. Kazdy, kto ma sie podpisac dwa razy zastnowi sie na trescia
> listu, ktory pisze...a to stanowi taki pierwszy filrt...
>
> Jesli juz jestesmy przy temacie "Propozycja pod dyskusje dla bywalcow listy i
> Andrzeja" to chcialbym dodac swoja:
> nie wiem czy wszyscy zapisani na liste o tym wiedza ale istnieje cos takiego
> jak watki w poczcie elektronicznej. niestety notorycznie ich stosowanie nie
> jest przestrzegane na tej liscie. watki pozwalaja na grupowanie wiadomosci
> [...]

Na grupach usenetowych obowiązuje od dawna reguła, że należy podpisywać się imieniem i nazwiskiem, a stary pseudonim (łatwiejszy do zapamiętania od nazwiska) wstawiać w cudzysłowie między imię i nazwisko. Po takim podpisie rozpoznaje się na grupach usentowych "starych wyjadaczy", od szarej masy ;-)

--
Tomek "poli_merek" Ganicz
http://www.ceti.pl/kganicz/poli