Autor: Maciek Haranczyk (maharan_at_chemik.chem.univ.gda.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 12:15:00 MET

> **Propozycja pod dyskusje dla bywalcow listy i Andrzeja:**
>
> Wymaganie podpisywania sie jakims tam imieniem i nazwiskiem
> moznaby zlagodzic. Kazdy moze przeciez podpisac sie falszywym
> imieniem i nazwiskiem i nikt nie bedzie tego w stanie sprawdzic. Po co
> wiec tworzyc "martwe prawo"?? Moze zatem zezwolic na uzywanie
> pseudonimow?

Przed oszustami i tak sie nie uchronimy. Mysle, ze powinnismy zostac przy uzywaniu nazwisk. Kazdy, kto ma sie podpisac dwa razy zastnowi sie na trescia listu, ktory pisze...a to stanowi taki pierwszy filrt...

Jesli juz jestesmy przy temacie "Propozycja pod dyskusje dla bywalcow listy i Andrzeja" to chcialbym dodac swoja:
nie wiem czy wszyscy zapisani na liste o tym wiedza ale istnieje cos takiego jak watki w poczcie elektronicznej. niestety notorycznie ich stosowanie nie jest przestrzegane na tej liscie. watki pozwalaja na grupowanie wiadomosci przez klienta poczty. outlook chyba tego nie ma...w kazdym razie niestosowanie sie do watkow powoduje, ze wiadomosci o temacie "odp: siarka" pojawia mi sie jako kontynuacja tematu "trutka na szczury".... aby temu zapobiec wystarczy zaczynajac nowy temat wybrac opcje "nowa wiadomosc" a nie uzywac "odpowiedz" i przeredagowywac jakas stara wiadomosc z listy.

Pozdrawiam
Maciek

Maciek Haranczyk
maharan_at_chemik.chem.univ.gda.pl